Subject: Lehetu tee 24 kinnistu projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamine märkustega
From: "Marit Areng" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Apr 2024 11:13:07 +0300

Tere

Kooskõlastusse on sattunud vale aadress. Õige aadress on Lehetu tee 27. 
Palun teha parandus.

LugupidamisegaMarit Areng

registrite spetsialist

GSM  <tel:+372%205323%204573> +372 5323 4573

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.sauevald.ee/> www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, April 19, 2024 6:47 PM
To: Marit Areng < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Kiri

Aadressilt  <mailto:[email-masked]> [email-masked] ei saadeta 
teile sageli meilisõnumeid.  <https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> 
Lugege täpsemat teavet selle kohta, miks see on oluline

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Lehetu tee 24 kinnistu projekteerimistingimuste eelnõu 
kooskõlastamine märkustega

Registreerimise kuupäev: 19.04.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/5910-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee